اخبار

جلسه شورای اداری مدیران شرکت فجرجهاد برگزار شد

By سپتامبر 4, 2019 No Comments

جلسه شورای اداری مدیران شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای داخلی فجرجهاد با حضور مدیرعامل و قائم مقام برگزار و بر هم‌افزایی هر چه بیشتر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای داخلی فجرجهاد، فرزین سلطانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره در این جلسه به بیان سیاست‌های کلی و تبیین چگونگی فعالیت‌های سازمانی پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با تلاش مضاعف مدیران بتوان افق روشن مد نظر را ترسیم نمود.

وی در ادامه از تشکیل کمیته‌های فرهنگی و پیشنهادات جهت بررسی و شناسایی مشکلات و نیز توسعه فعالیت‌های فرهنگی در شرکت حمل‌ونقل فجرجهاد خبر داد.

همچنین رضا امیدوار تجریشی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فجرجهاد از مدیران واحدهای مختلف خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و با استفاده حداکثری از توان فنی و علمی کارکنان بتوانند ضمن رفع مشکلات موجود، شرکت را در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه شایسته‌ای که مد نظر مدیران ارشد و ذینفعان است یاری کنند.

در پایان این جلسه با بررسی عملکرد تک تک واحدها، مدیران به ارائه گزارش از عملکرد حوزه مربوطه پرداختند و پیشنهادات خود را جهت بهبود هرچه بهتر کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و ارتقای کارایی شرکت به سمع و نظر مدیران ارشد و حاضرین در جلسه رساندند.

Leave a Reply